äntligen ledighet!

 
Idag är det fredag och jag är kvar i stan. Stannar här en natt till för jag hann inte göra klart allt igår kväll inför hemfärden för hade fullt upp! Det var teater-rep till klockan sex, sen var jag hos Alice för att planera lite saker och hjälpa henne med lite grejer. sen stack jag hem och panik-pluggade för ett idrottsprov jag hade idag! Och jag tror det gick bra så nu kan jag verkligen slappna av nu på påsklovet som jag så längtat efter! Är så fruuktansvärt trött på skolan nu! Så ska bli så skönt med lite ledighet :) 
 
Ska iallafall ta det lugnt här ikväll tror jag, kolla på lets dece och äta jordgubber! Fyy så gott det är! Min mya drog tror jag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0