tired as hell

Solnedgång på Älgemon. 

Det var längesen jag var såhär trött. Känns som jag inte ens sov fem minuter inatt.. Kom hem till lägenheten vid tio och då behävde jag packa och duscha. Städa fick jag hoppas över... 
Var en lååång dag igår! Började med idrott (när man redan var trött efter orienteringen i förrgår), sen efter lunch var det raka vägen till Region teatern för att kolla på en teater. Efter det satte jag ig på en buss mot Näl där jag hälsade på mamma. Vill inte alls ta upp här vad som försegår eller varför hon är där. Jag vill inte att hela världen ska veta. Men, svårt och jobbigt är det... Men att få komma dit och träffa henne var jätte skönt. 
Efter allt åkande i buss så kom jag tillabaka till Uddevalla och åkte strax efter med Alice till Ljungkile för att trycka på tygkassar. Lisa hade bjudit oss till deras fritidsgård på en "tjejkväll" Mysigt!
Stannade där till halv tio då. 

Och nu är jag äääääntligen hemma i Bullaren efter även denna långa skoldag! Nu tänker jag endast njuta av lugnet och att få känna att jag är hemma. Känns ju dock lite konstigt när inte hela familjen är hemma såklart... 

Kommentarer
Postat av: marina

Jätte fin bild. :)

Svar: Tack så mycket :D
fanny älgemon

2013-09-14 @ 14:42:56
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0