skolfoto hehe


Godmorgon. Idag väntar skolfoto och här ser ni hur jag tänkte se ut. Kör på enkelt! Så enkelt som munktröja! Känner att det kommer bli bra. Provade kläder i timmar igårkväll och det slutade med detta? Haha. Men ja, jag känner mig bekväm så det får bli såhär ;) 
Igår var jag i Göteborg på möte inför bok mässan nästa vecka. Mötet var ca två timmar så jag var hemma vid femtiden. Fy som jag kände mig som en landsbo när jag skulle åka spårvagnar och hitta dit jag skulle HAHA! Men, men lär sig väll. 
Igår kväll var jag ute på en powerwalk med Johan, andra dan i rad för mig (duktig), i tisdags var jag ute med Emma också. Får väll ta tag i detta med mortion nu kanske ;) 

Nej nu får jag nog bege mig. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin du är!

2013-09-19 @ 13:18:40
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0