Late breakfast in bed


Torsdag och studiedag. Vilket innebär en efterlängtad sovmorgon och frukost i sängen framför tven. Underbart! Så jag började min dag med en tur till affären för att köpa färskt bröd, mumms! Också har jag gjort en mummsig mango smoothie. Skriver nedan hur jag gör den.

Dagen ska bestå av film, plugg (måste plugga!), kanske en promenad, och sen en tur till Torp efter fyra för att införskaffa nya jeans i panik! Mina svarta gick sönder igår :( Hur många byxor kan jag göra sönder är ju frågan!? Blir galen!! 

Smoothie: 
-2 1/2 dl vanilj yogurt
-En halv banan 
-Sen kan man ta något man gillar. Tex, en kiwi (utan skal) En mango eller en persika (sistnämnda utan skal och kärna) Eller tex bär. Som blåbär, hallon eller jordgubbar. 
-Mixa allting i en mixer tills smoothien är jämn - Klar! 
Själv har jag bara testat kiwi, mango och persika. Alla super goda! Och enkla att göra, super duper! 

Ha en fortsatt bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0