last night was fun

Några bilder knäppta igår på förfesten hos fina Jenny. 

Men tjenare söndags ångesten! Den är fan total idag haha.. Ångest inför kommande vecka och ångest över gårkvällen, men det är ju så det ska vara, tror jag.. ;) 
Kvällen igår var iallafall rolig! Började med en mysig förfest hos Jenny, vi var bara några stycken så det var skönt och kul. Sen gick vi upp till Crusaders vid nio tiden. Kan ha vart den dåligaste Crusaders festen någonsin :( Jag var inne i lokalen EN gång, och där inne satt det bara några vuxna. ALLA var utanför hela kvällen, så det var ju lite konstigt... Antar att dansbands kväll inte är alla ungdommars grej ;) 
Men vi gjorde det allt kul! Eller jag hade kul iallafall. Sen vid kanske två tiden så stck vi på efterfest och så med, trevligt trevligt :) 
Och idag mår man precis som man förtjänar såklart... skit rättare sagt :( Kom hem från Jenny nu precis så ska kolla på film och inte göra nått nu innan jag beger mig till Uddevalla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0