laddar inför bokmässan

Två bilder tagna idag

Inte långt kvar tills jag står på bokmässan nu. Imorgon vid nio åker jag! Skulle egentligen åka så jag var där nio, men ja nu blir det lite senare iallafall. Ska ju stå där till klockan 19 så blir ju några timmar. Kommer vara helt slut efter alla dom timmarna haha! Det vet jag ju efter tidigare erfarenheter. Så det gäller att verkligen ladda baterina nu. Ska alltså strax sova. 

För er som vill kolla och kolla på mig imorgon så står jag i hall C monter C03:22 I TellUs/ Ungberättares monter. Ska stå där från ca 11 till 19 och ska även stå på våran scen och prata vid klockan 12 :) Ni är super välkomna! 

Godnatt på er allihopa och hoppas vi ses imorgon, själv sitter jag här och laddar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0