ingen vila

Bild från norka fjällan i sommras. 
 

Godkväll. Två dagar av veckan har gått och jag är redan helt slut! Fick stanna hemma från första lektionen idag pga utmattning och migrän, fyfy :( Men sen mådde jag bättre och tog mig till skolan och var där till halv fem. Då jag typ gick i sömnen hem haha... Så nu har jag ätit och sovit en stund. Även städat och diskat (så jävla duktig!!) Och nu ska jag ut på en powerwalk med Emma (ännu mer duktig!!), sen stupar jag förmodligen i säng ;) 
Imorgon ska jag iväg till Göteborg på möte inför bokmässan nästa vecka. Ska delta även iår. Så taggad! Tror detta blir tredje året irad! :D Och imorgon ska jag vara med på mötet och lära upp nya ungdommar som ska delta, såå spännande! 


Nej nu ska jag sluta här för Emma kommer nog vilken minut som helst. Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0