hetsig helg

en bra bild jag hittade någonstans. får bli dagens visa ord! 

Hej på er!! Inte blivit så mycket uppdatering här under helgen visst, eller ja ingen alls faktiskt.  Men har haft fullt upp kan man säga. Eftersom att mamma fortfarande inte kommit hem så har jag fått jobba hela helgen i butiken. Så det har inte blivit någon sovmorgon för mig inte! Så är helt slut haha. Men det var faktiskt vart lite kul att ta hand om butiken heelt själv! Känner mig vuxen ;) Och i lördags så var jag på tjejkväll med Elin, Maria och Emma. Dom har vart så saknade och det var verkligen jätte mysigt att få träffa dom igen nu :) 
Nu är det en ny vecka, nya tag.. Men jag är bara helt totlat slut och skulle kunnat sova i tre dygn tror jag. Så när jag kommer hem idag blir det soffläge heeela kvällen! 
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0