håll hoppet uppe i mörkret

Bild tagen av mig i Norska fjällen, vill tillbaka nu. 
 

Hej på er.Hoppas ni alla mår bra. För min egen del vet jag inte vad svaret är just nu. Fått dåliga nyheter som Knäckte mig just nu... Men, jag vill se det ljusa i det. Hoppas det kommer med lite hopp detta... För jag vill få hopp om en ljusare framtid i detta djupa mörker.

Under tidigare delarna av dagen har det gått bra, vart en stressig och tung dag. Som alla tisdagar :( Kom hem vid fem tiden och och proppade jag i mig resterna av tacosen jag och Anna åt igår kväll. Sen tog jag en behövlig promenad med Johan efter det. Skönt att prata med någon som verkligen förstår! Han är den enda

Ja jag ska nog snart sova, har ingen lust till annat.. Imorgon väntar tema dag och sen orienterings prov mitt i ingenstans, önska mig lycka till...!! 
 


Älskar dig mamma.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Säg till om du vill prata om något (jag finns alltid tillgänglig) och lycka till/hoppas det gick bra på orienteringen! <3

Svar: Tack Anna <3 säger desamma! Bara att komma och prata! Hehe ja det gick helt okej ;)
fanny älgemon

2013-09-11 @ 13:41:14
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0