bok och biblioteks mässan dag 2 lördag

 
Dag två på bokmässan i Göteborg och det är för första gåmgen jag går runt en heldag på mässan utan att stå i en monter. Har ju dom tidigare två åren bara befunnit mig i Ung Berättares monter och jobbat. Kanske kunnat gå runt högst en timme och kollat lite varje år. Men iår tog jag mig friheten att boka in en heldag då jag bara kunde gå runt och ta in hela mässan. Vilket var himla kul och spännande! Hann se en massa seminarium och även att få gå runt och bara ta in. Och det var en himla massa att ta in kan jag ju säga! Och en himla massa folk! Och jag som redan var bra trött efter fredagens jobb i montern kände att min kropp skrek trötthet, samtidigt som mitt huvud skrek, vill se mer! Vill utforska mer! Haha. 

Och mycket fick jag ju se! En himla massa faktiskt. Endel kändisar också som ni ser här ovan. Massa intressanta seminarier och möten. Några fina bilder också! Gillar ju då fremförallt den med mig och Ernst Kirchsteiger och den med mig och P3 Christer. Väldigt kul! Bokmässan är ju full av kändisar man vill fota.

Så att ta en dag till att bara ta del av mässan var helt rätt! Väldigt intressant dag. Och snacka om att jag var trött när jag äntligen kom hem till min familj i Bullaren igår kväll! Stöp i säng väldigt kvickt. Helt utmattad, jag klarade verkligen inte mer. 
Idag har jag egnat dagen till att ta det väldigt lugnt. Legat i soffan i massor av timmar och inte gjort nått. Gick även ut i trädgården och kände på höst vädret. Man ju får inte se så mycket av den här i stan. Så det var skönt att få komma hem och andas in lite natur. Ville helst inte åka tillbaka hit alls.

Jag återkommer imorgon, ska visa upp dom fyra böckerna jag köpte på massan bland annat! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0