beautiful water

En bild jag tog i Norska fjällen i sommras. Älskar foto efekten som får vattnet att se så snyggt ut. Så mjukt och levande. Älskar vattenfall! När vi var där uppe i fjällen så var det ju vattenfall precis överallt! Det ena mer vackert än det andra och jag vet inte hur många gånger vi var tvungna att stanna bilen för att jag skulle fota vattenfall.. Haha ;) 

Hej på er! Hur har veckan börjat? Jag känner mig helt slutkörd haha... Ändå har jag slutet flera timmar tidigare både igår och idag. Het slut hela tiden... Så trött på allt! Ingenting som liksom spelar någon roll, orkar inte engagera mig i nånting. Vill bara ligga är i sängen och skita i allt. Vet inte vad det är med mig... Nån skol deprition  kanske. Jag är så himla trött, på allt! Det är, väldigt tråkigt, men jag orkar ju inte bry mig om att göra något åt det heller...

Imorgon är det onsdag och min sista skoldag för veckan. För på torsdag är det stuiedag här och på fredag ska jag ju bege mig mot bokmässan i Göteborg för jobb! Spännandeee. Ska bli kul att göra nånging jag faktiskt tycker är roligt är intressant. Tror jag behöver det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0