autumn

En östg bild jag tog förra året på Baldersnäs herrgård.

Den riktigta hösten stätter verkligen fart mot oss nu. Det börjar li mycket kallare och dom tjockare kläderna börjar man mysa ner sig i nu. Och jag tycker det är mysigt! För min del skulle det gärna kunnat vart endans sommar och höst. För jag älskar hur man går från sommar till höst. Däremot inte till vinter och vår... Hösten är min grej. Älskar när man kan få ta på sig tjockare kläder, när det börjar bli mörk om kvällarna och man kan mysa till det. Uderbart. Och nu börjar ju alla fantastiska färger komma också ♥
 
Håller på här och packar inför hemresa till Bullaren imorgon. Fy som jag hatar att packa.. För jag kan verkligen inte packa lätt. Har även dragit ut på det ikväll för vart ute med Alice och Felix i några timmar, men ja tillslut fick jag dra mig hemmåt.. Men ska, som vanligt, bli skönt att komma hem. Vila upp sig och få träffa familjen. Framför allt mamma som kom hem i tisdags, ska kramar om henne massor!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0