börja om från noll

Två höstbilder

Gokväll! Idag kom jag äntligen utanför huset, åkte med Elin till Torp under dagen och hade några roliga timmar! Så kul att träffa henne och få prata lite, blir ju så sällan... :( Var riktigt skönt att få komma utanför för huset idag.
Och ska faktiskt iväg imorgon också! För familje ska till Nordby (shoppa i två dagar, yes!) så förljer såklart med. Bättre än att ligga här hemma, även ifall jag måste plugga... Och nu behöver jag plugga ännu mer än vad jag egentligen skulle... 

Hade skrivit tre A4 uder lördag och söndag på den här stora svenska inlämningen, och igår eftermiddag så ringde farfar och frågade om jag vill öningsköra med honom, så jag sprang bara ut snabbt för han var utanför, och lämnade bara datorn som den var. Och när jag kommer hem så upptäcker jag att datorn har stängt av sig.Jag startar upp den och att nästen HELA arbetet är borta.... Då har min lillebror vart där och grejat och inte trott att han stängde av daotn, vilket han gjorde. Så nu måste jag börja om från början. Blev så sjukt jävla ledsen.... För jag orkar verkligen inte!! Jag har verkligen inte ork till detta!!! Mår ju fan dåligare av skolan på mitt lov än vad jag gör när jag går i skolan. Vill verkligen inte mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0