dom senaste 24 timmarna

 
 
Då var det söndag igen och veckan börjar imorgn. Själv tänker jag inte lämna sängen förens imorgon kväll (kanske). För jag är helt död av den här förkylningen! Fan vill inte vara sjuk nuuu! Massor i skolan och grejer. Men ja om jag stannar hemma imorgon och tar det lugnt så kanske jag mår lite bättre sen, hoppas på det! 

Kvällen igår var lyckad! Verkligen! Vi var några tjejer hemma hos Ida, skrattade och pratade om allt möjligt, precis som tjtjkvällar ska vara :) Riktigt kul att få träffa dom! 
Sov ju hos mormor så hon körde hem mig idag, sen åkte jag med min lillebror till en loppis och hjälpte han och hans klasskompisar med att sälja kaffe för att få in pengar till klassresa. Var svin kallt så jag höll på och döö! Så fick bli en varmt bad när jag kom hem :) 

Ha en bra söndags kväll nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0