snuvig i höstrusket

Det har tagit två timmar att ladda upp denna bild med vårat usla internet, skulle lagt upp fler men dom får ni se imorgon :)
 
Ja idag har jag legat sjuk i soffan hela dagen. Hunnit kolla på 10 avsnitt av How I Meet Your Mother, och ja det var väll det jag hunnit med... ;) 
Nu mår jag iallafall bättre än jag gjorde igår! Så jag åker in till stan ikväll och hoppas på att jag kommer till skolan imorgon, mår jag inte bättre får jag väll stanna hemma och snuva en dag till antar jag... :( Fått världens mensvärk nu också, ja men TACK! Allt på en gång som vanlligt!

Hoppas ni har klarat er från förkylnigar och andra sjukdommar här i höstrusket iallfall!

Kommentarer
Postat av: saga

superfina bilder tar du fanny!! ♡

Svar: Tack saga! :D och du är sjuuukt duktig på att sy! jätte fina grejer du gör verkligen! :) <3
fanny älgemon

2013-10-22 @ 18:23:22
URL: http://sagasam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0