promenad i skogen

 
 
 
 
 
Hej lördag och fantastisk väder! Efter att ha tatt en fin sovmorgon så gick jag ut på en promenad i skogen. Var på samma ställe i sommaras och fotade om ni mmins det. Platsen kallas Paradiset och är ett naturreservat, alltså lever naturen presis som naturen vill, underbart fint att gå runt där! Även finare än vad bilderna visar. Det är ju såå svårt att få stora helhets bilder av den så fina naturen. För det är så underbart fint att gå runt där. En väldigt fin höstpromenad, lämnade tillomed hörlurarna hemma så jag fått njuta ännu mer! 
Glad att jag fick till att jag kunde gå dit och fota idag för på måndag börjar ju älgjakten, och då är det ju inte det säkraste som finns att knalla ut i skogen ;)

Har fler bilder att visa och dom kommer dyka upp här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0