Nytt

Jacka - HM 699:- Skor - Skopunkten 349:-

Var ju iväg med familjen till Nordby idag för lite shopping. Fick faktiskt med mig lite hem! Skorna och Jackan som ni ser ovan, plus några tröjor, blusar och mössa. Blev himla nöjd faktiskt. Så roligt med lite nytt i min fattiga garderob! 
Annars idag häner ingenting. Ska försöka plugga, vilket inte går! Har ingen motivation alls, sämsta lovet någonsin på den punkten. Halloween festen jag skulle på i Hällevadsholm är inställd också, så surt!! Hade ju köpt kläder och allt :( Men ska förmodligen ha en liten tjejkväll inne i stan istället på fredag. Vill verligen inte sitta hemma!!...
Hoppas ni som har lov har det bra! Och för er som inte har det hoppas jag också har det bra. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0