long time

Några höstbilder jag tagit tidigare år. den första är tagen för två eller tre år sedan, dom två andra är från förra året. 

Hej på er. Ja det har gått en vecka.. Har inte orkat skriva. Det har hänt endel kan man säga och jag har mått riktigt, riktigt dåligt. I helgen gjorde jag någonting riktigt dumt, kan inte ens beskriva hur jävla dumt det var. Och skulden ligger på mig. Och jag har nog inte mått såhär dåligt på väldigt många år. Det har vart hemskt. Jag vill inte skriva ut här vad som hände, vad jag gjorde. Det räcker med att jag skriver att jag har mått fruktansvärt dåligt. Vill inte säga mer än så.
Men efter att ha pratat med personen det gällde så släppte lite. Även ifall jag inte vill låta mig gå vidare, jag gjorde fel och förkänar att må dåligt över det också. Men, efter att ha pratat med den personen så kunde jag iallafall tänka på nånting annat, jag kan tänka på annat nu. För tankarna tog kol på mig! Verkligen! Och efter att ha fått stöd och fått prata med mina föräldrar och mina närmaste vänner så kan jag känna mig bättre nu iallafall. Men skulkänslorna kommer inte försvinna! Och det vill jag inte heller. Känns iallafall som en lättnad att kunna leva lite som vanligt igen nu...

Men jag har nog inte vart helt på topp på ett tag heller. Även innan detta hände. Känner mig lite avtrubbad typ. Bryr mig inte så mycket om nånting, tar inte tag i nånting längre. Glider ifrån vänner och gör inget åt det även fast jag vill?.. Sitter mest hemma och vill inte gå ut. Orkar inte. 
Men jag tror bara det är en period! Alla har sånna. Kanske har att göra med att mörkret kommer nu? Jag vet inte riktigt..
 
Jag ska iallafall uppdatera igen nu! Så mycket jag orkar och hinner med. Kramar till er allihopa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0