känns bra!

Bilden tagen i Norska fjällen, helt magiskt fint var det!
 
Sitter i soffan med ett gott samvete och en nystädad lägenhet. Vart en bra dag idag. Och det känns bra!
1,  Visat upp en dialog på teater lektionen idag, jag och Caroline skulle visa upp imorgon men vi körde idag istället, och vi körde verkligen på! Super nöjd med vårt resultat och alla andra gillade det också! :D
2, Jag skickade precis in en powerpoint som jag också är nöjd med. Det är en grupp uppgift men jag är nöjd med min del :D
3, jag städade precis hela lägenheten och det känns så skönt! Har även packat och diskat, känns bra när det är gjort!
4, Imorgon är det Sinclair Halloween och hela skolan kommer vara spöklik och det ska bli riktigt kul!
5, Imorgon åker jag hem och ska njuta av en hel vecka med looov! UNDERBERT!  

Så ja, det känns rätt bra nu :) Förutom att jag sitter helt ensam i min lägenhet och det är sjukt ensamt, haha... Och att jag fick reda på idag att jag har en enorm läxa i Svenska som ska vara klar om högs tre dagar... Fuck! 

Men annars är ju det mesta helt OK just nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0