halloween is coming

En bild från förra året när halloween firades för fullt på Sinclair. Detta är jag och minlite läskiga vän Jenny ;) 
 

Lilllördagen är här och jag sitter framför Twilight med lite choklad. Vart en kort och okej skoldag idag. Fick sovmorgon till nio sen har jag och min lilla film-grupp fixat grejer på stan till en musik video vi ska göra! Jag fick även tag på min halloween utklädnad! Ni får se bilder på fredag när vi har den årliga halloweenen på uddevallas egna estet skola Sinclair :) Ovan ser ni en bild från förra året av mig och Jenny. Jag var ju inte så utkläd så jag kör lite bättre iår! Ska även ha samma utklädnad när Halloween äger rum nästa vecka, spännandee! ;)
 
Nu ska jag fortsätta med ingenting, filmtittande hela kvällen för mig själv i vanlig ordning. Ha en bra kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0