färger och ännu mera färger!

 
Och äääännu lite mer höstnära naturbilder för er! Säg till om ni tröttnar ;)

Spenderat det mesta av kvällen med att sova, hatar att somna på soffan! Men gör det så ofta... Tur att Alice ringde och väckte mig och fick ut mig i den friska luften i några minuter! 
Nu har jag precis gjort klart en powerpoint och det känns såå skönt! Äntligen klar. 

Mår bättre idag som tur är, men förkylningen och allt. Tatt värktabletter så har klarat mig genom dan. Klara nog tre till med! Sen är det ett efterlängtat looov! :D Gud så skönt det kommer bli! 
Nej nu tror jag att jag ska lägga mig och sova på riktigt, om jag ens kommer somna nu :( läsa tråkig svenska bok kanske hjälper? 

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0