fredag

Bilden tagen för några veckor sen. 
 

Godmorgon fredag och brutal trötthet! Började dagen med teater, vilket var en bra start så nu har jag iallafall fått upp humöret! Teater lektionen gick åt till att försöka printa in en dialog som ska sitta som en smäck om en vecka. Och ja det gick bra! Den sitter snart :) 
Just nu sitter jag på en engelska lektion och förbereder en redovisning till nästa vecka, hejja mig! 

I eftermiddag åker jag hem till Bullaren igen, ska umgås med familjen. Under helgen ska jag försöka fota massor av höst! Vädret ska bli fint också så jag har goda förutsättningar :) Kam på er som kanske jag kikar in senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0