en lång dag

en liten bild, strosar runt i pyjamas och inget smink.
Herregud känns som den här dagen aldrig kommer ta slut! När jag vaknade var klockan nio istället för tio eftersom man ställde tillbaka klockan inatt. Och ända sen jag vaknade har jag försökt att fördriva tiden och jag är så himla rastlös! Jag är rastlös samtidit som jag inte orkar göra nånting. Har sutit ända sen jag vaknade och försökt att plugga, men det går ju inte!? Jag är så himla ointresserad av det jag ska skriva om så det finns inte! Och det känns som jag vart helt borta alla svenska lektioner vi haft för jag vet inte ett skit om det jag försöker skriva om! Ååååh jag blir galen! Vet inte vad jag ska göra asså... Vill bara göra nånting annat, åka någonstans och göra nånting! Men det finns ingenstans att åka och ingenting att göra, förutom att försöka plugga. 

Gud vilket roligt lov!!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0