beautiful autumn

Två bilder jag tog i söndags då jag var hemma i Bullaren. Gick ut i trädgården och bara njöt av luften, naturen och hösten. Vilket jag inte kan göra på samma sätt här i stan, hösten känns inte på samma sätt här som hemma. 
 
Vart en jobbig vecka såhär långt, så uppdateringen har liksom inte fått så mycket tid. Mådde jätte dåligt i måndags, var svimfärdig, varm och hade världens huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen. Jätte konstigt... Är rädd för att det har med mitt fästingbett jag fick för några veckor sedan. Haft borelia förr och haft mycket problem med fästingar. Så kan ju vara något sånt.. Eller så var det bara nått annat konstigt. Nu mår jag bättre iallafall, känner mig fortfarande väldigt trött. Men inte som i måndags. Så hoppas det försvinner! 

Annars då? Vad har hänt so far den här veckan? Ja jag har försökt ta det lugnt, men inte för lugnt. Vart ute och gått på kvällarna och igår efter skolan var jag hemma hos Alice några timmar med Lisa också. Vi gjorde en misslyckat kladdkaka bland annat! Haha. Sen igår kväll tog jag och Alice en promenad ner till havet. Satt och pratade jätte länge och massor, skönt. Sen hade jag tvätt-tid igår med, blir bara vuxnare och vuxnare! ;) 

Nu ska jag börja skriva och källkretik här på historian, yeeeey..... Hata. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0