vardags vimmel

En lite gammal bild på mig, tagen av mig.

Hej på er. Hoppas ni mår bra i noverberg rusket där ute. Längtar redan till näst sommar :( Inte alls sugen på vinter, kallt och snö just nu. Men snart kommer ju julen iallafall med lite kärlek som tur är! 
Kom hem från skolan för en liten stund sen så ska snart sätta igång med mat, blir pannkakor faktiskt. Muuumms! 
Vart en rätt seg dag idag men som tur är så slutade den med teater, var inte alls peppad men det blev faktiskt bra :) Vi hade skrivit ihop små berättelser av en mörkare karaktär som vi skulle berätta, och man skulle komma på allting, inget verklighets baserat alltså. Några berättade förra veckan men idag var det min tur. Var lite nerväs men det gick bra. Häftigt hur man lever sig in i sin påhittade berättelser. Många som hade riktigt läskiga och man fick verkligen påminna sig om att det bara var påhitt! 

Imorgon väntar det fest min fina männskor. Ska bli så kul att få träffa dom! Blir ju så sällan. Och grattis till finaste Anna som fyller år idag! Som vi då ska vira ordenkligt imorgon! :) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men taaaack gulle <3<3 imorgon blire riktigt bra!!

Svar: varsågooood <3 <3 <3 oja!! :D
fanny älgemon

2013-11-15 @ 00:33:07
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0