vad är det för fel?

Tumblr

Stannade hemms från skolan idag med. Är verkligen inte på topp... Haft ont i magen och huvudet hela dagen :( I eftermiddags kom jag iallafall ut på en promenad och det kändes skönt med frisk luft! Mådde rätt bra när jag kom hem så stor städade lägenheten, vilket var skönt att få gjort! Men sen när jag skulle diska så började jag må dåligt igen... Slog till mig i magen bara sådär! Ville typ kräkas och svimmade.. Sjukt läskigt... Låg på golvet och kunde inte röra mig. Tillslut kom jag upp i soffan och nu har jag legat här ett bra tag och mår bättre. Iallafall om jag ligger ner, blir alldeles skakig när jag reser mig.. Vet fan inte vad som händer med mig?

Hoppas verkligen jag kan gå till skolan imorgon, men är rädd att jag får nått anfall igen iskolan :( Ska åtminstone hem imorgon eftermiddag. Vill veeerkligen hem nu! 

Hoppas ni alla mår bra, kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0