this is the world

Två bilder från igår. 

Godmorgon. Idag är jag så sjukt trött! Ville nästan med mening försova mig, vilket jag gjorde med en kvart men kom ändå till skolan tio min innan jag började. Bra jobbat tycker jag. Vaknade även inatt av en jätte hemsk mardröm, fy vad jag hatar mardrömmar. Var längesen jag drömmde en så hemsk dröm faktiskt.
Sitter just nu på en lång jobbig engelska lektion, vill bara hem och sova! Men nej, slutar halv fem idag så ingen vila här inte. Och när jag väl kommer att komma hem så måste jag städa (dammsuka och tvätta golv), handla och sånt eftersom att jag inte gjorde det igår, fan skulle inte vart så lat igår :( 

Hoppas eran tisdag är bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0