mysigaste

Älskar min morgonrock! Eller badrock, vilket man nu säger. Det är det mysigaste jag kan ha på mig. Speciellt nu när det blir kallare och man bara vill gosa ner sig i någor riktigt varmt! Hur skönt som helst ♥ 

Haft en super mysig kväll med Johan idag. Gick till donken och träffade honom och två av hans komisar efter skolan, vi käkade lite innan dom skulle dra. Sen gick vi till Kicks och Johan fick vara med när jag skulle testa ut smink och grejer, riktigt bra servis har dom på Kicks verkligen! Fick sitta i lugn och ro medans en tjej testade en nyans på puder för att se om den passade, blev helt omsminkad. Super bra ju! Sen gick vi till Espresso House där vi satt i två timmar och bara pratade. Så skönt att bara få prata med någon som verkligen förstår! Och få lyssna på någon när man verkligen förstår den andres problem. Och vi hade mycket att prata om! 

Nu har jag kommit hem, diskat och städat lite så nu kan jag lugnt kolla på en film och mysa i min morgonrock! Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0