mådde bättre igår


Bilden är från min instagram. Följ mig: golikemee

Igår var det en överrasknings fest här i Bullaren till en komis till mig som fyllde 17 igår. Det blev en jädra fest och det var fruktansvärt kul!! Massa folk här ifrån Bullaren, Hedekas och några från Tanum. Super kul var det! Dansade loss som bara den så idag kan jag knappt röra mig haha... Men det var det värt! 
Vaknade hemma hos Jenny idag för sov där, vi vaknade tidigt och mådde skit båda två haha..! Skulle egentligen jobbat hade jag tänkt men fick skippa det så mamma kom och körde hem mig :) Nu har jag duschat och ätit så känner mig mer som en människa igen ;D 

Resten av dagen kommer gå åt till att kolla serier och inte röra mig en meter! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0