jag är stolt över mig själv

Blir ett inlägg utan bild då mitt internet inte fungerar fullt ut. Idag har jag gått en hel dag utan smink. Jag har träffat massor av människor och vänner. Jag är stolt över framsteget! Tog sats imorse och klev ut utan smink till skolan. Vilket jag aldrig hade trott att jag skulle klara av. Det har vart som ett dröm mål som legat långt bak i mitt huvud. Som nånting som aldrig skulle ske!  Det har såklart vart en lite jobbig dag pga detta, men jag trodde att jag skulle tänka mer på det än vad jag gjort. Jag är stolt! Och jag tror att jag kan göra om det, låter helt otroligt när jag skriver detta eftersom jag har sett det som att det är något jag ALDRIG någonsin kunde tro att jag kunde genomföra.
Mer än att ha gått utan smink hela dagen har jag även gått på bio och kollat på The Hunger Games 2 med två fina vänner Lisa och Anja, den var grymt bra! Satt och ryste nästan hela filmen igenom. Så den tycker jag ni verkligen ska se! 

Nu har jag tagit en lång dusch och ska göra mig iordning för morgondagen och för att sova. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0