harry potter

 
Bilder från tumblr
 

Då var det tisdag och jag sitter på min näst sista lektion-Film. Är så frutansvärt trött!! Knappt kunnat hålla mig vaken under denna två och en halv timmes lektionen. Vi sitter just nu och ska skriva var sitt film manus, går sådär kan jag ju säga. Och inte nog med detta så ska jag snart gå på en till lektion, min extra engelska lektion som jag är extremt otaggad att gå på. Men, jag vill ju klara engelska 5 någon gång... Sjukt segt. 

Jag bara älskar Harry Potter. Förra veckan kollade jag på alla åtta filmerna. Och det var längesen jag såg dom så i ordning, fick tillbaka mina kärleks känslor för dessa filmer. Älskar dom! 

Ja det var väll det jag hade att bjuda på denna tisdags eftermiddag. När jag kommer hem ska lägga mig i soffan och stanna där resten av kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0