girls night


Bild från Annas Instagram. 
 

Hade en riktigt bra kväll igår med riktigt goa tjejer! Hahah även om den tog slut rätt fort så hann vi ha väldigt kul under tiden ;) Så tack tjejer! Och Rasmus enda killen ;) 

Idag åkte jag hem till Bullaren, så skönt att vara hemma. Hinner knappt känna längre att jag är hemma innan jag måste åka igen eftersom jag stannat i stan på fredag natt den senaste månaden typ. Men framöver ser det ut som att jag kommer vara hemma hela helger, oom det inte dyker upp något ;) 
Har iallafall ätit massor av god tacos så jag haft ont i magen nu ikväll haha!! Älskar att komma hem och äta massa mat ♥ Ja och sen har jag bara legat i soffan med mamma och pappa framför tven :) 
Imorgon ska jag sova länge! Sen ska jag iväg till Loftet och fota all jul som mamma har fått upp i typ hela butiken :D såååå mycket fint! Helt underbart!

Sov gott så kanske jag lägger upp bilder från Loftet imorgon om jag hinner redigera dom och så :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0