ensamt och sjukt trist

Bild tagen av mig i norska fjällen. Vill bara tillbaka, känna på den mäktiga naturen och världen, den friska luften och lugnet.

Godkväll. Visst inte bloggat på två dagar! Har haft fullt upp. Men helst vill jag bara dra täcket över huvudet och inte komma fram mer. Verkligen ingenting känns kul, roligt eller spännade längre. Har tappat intresset för allting. Inget känns någonsin toppen bra längre. Framgångar känns inte roliga och motgångar orkar jag inte bry mig om heller. Och allt känns som motgångar. Allt är bara så sjukt trist och ensamt hela tiden. 
Förlåt för att det inte kommer fram så roliga saker här men ingenting är så roligt heller. Ska iallafall träffa massa fina tjejer på fredag som jag knappt träffar längre och fira fina Anna. Nånting att se fram emot illafall. Dom brukar göra mig lite lyckligare för stunden. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska ha kul och du ska bli glad och sen ska vi stötta dig så att du kan fortsätta vara det <3

2013-11-12 @ 21:56:30
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0