Alla helgon

En liten bild på mig. Vet inte vad det är med blogg.se men när jag lägger upp bilder så blir dom oredigerade? Någon som vet varför det blir såhär? 
 

Hej på er allihopa! Hoppas ni har en bra kväll och tänker på dom som inte längre finns på jorden denna alla helgons helg. 
Jag kom hem för bara en liten stund sen så nu sitter jag och lyssnar på Far Och Son och är glad över mitt betyg på svenska inlämningen! :)
Var nu i Uddevalla nu inatt, hade några över till lägenheten igår och det var väldigt trevligt! Så kul att få träffa dessa fina tjejer man knappt hinner träffa i all skol stress och annat. Så det var lyckat :) 

Ikväll är det helg buffé här hemma efter som det är alla helgons helg. Så det blir massor av smaskit och mys med familjen, för jag tror jag är hemma hela kvällen, inte hittat något annat :) 

Ha en fortsatt bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0