wonderful

 
Gud vad allt känns underbart just nu! För EN gångs skull!! Solen skiner, det är ett helt underbart väder ute! Jag har fått min MOBIL!!!! Åh helt överlycklig ♥, alla, inte bara jag är på bra humör, alla är glada! :D, det är en stooor fest ikväll i Uddevalla! Jag ska såklart dit och massvis med andra, taggar så sjukt!! :D 
Sommaren är här och glödjen är här! Hoppas det stannar läänge! 

Är hemma i Bullarn nu en sväng iallafall :) kom igår och åker nu om två timmar igen till Uddevalla för festen ikväll. Träffade familjen typ en timme igår kväll innan jag for bort till Jenny. Och nu kommer jag inte träffa dom förens på fredag :( Nu när jag vaknade var ingen hemma, dom jobbar och är i skogen allihopa. 
Men! Jag får offra familjen för festen ikväll, kommer bli såå grymt kul! Längtat hela veckan! :)

Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera idag och imorgon, men får jag tid så lover jag att kika in. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0