weekend

 
Några bilder från helgen, som snart är slut! Känns som den har gått alldeles för fort! Jag skulle verkligen vilja ha en till dag ledigt känner jag... Skulle faktiskt vilja åka hem, vara med familjen hemma i Bullaren. Känns jätte länge tills jag kommer komma hem igen... 
Men men! Nu väntar ny vecka och nya tag. 
 
Helgen har vart rolig iallafall. I fredags var jag ju hos Jenny, trevligt trevligt! Sen i igår så kom jag in till stan vid två och Alice kom vid tre så då gick vi och handla, var hemma hos mig och softa. Gjorde oss imorgoning och så. Sen kom de lite folk vid sex tiden. Vi hade de trevligt och så. Det ända är väll att när det blir mycket folk i trappuppgången så blir det lite högljutt när alla går upp och ner. Men jag hoppas inte grannarna störde sig på det. Det hörs otroligt tydligt utifrån trappan... Inne i själva lägenheten och så var det ju inte stökigt. Jag tyckte det gick bra!  
Vi drog till till lokalen vid tio tiden. Och när vi kom dit så stod alla utomhus haha, ingen var inne i lokalen. Så gick runt där och träffade massos av saknade vänner, plus nya vänner. Och tillslut började folk gå in får att dansa och guud va kul det var! Dansade mig svettig och hade det riktigt kul. 
Vet inte riktigt när vi drog hem... vid tre kanske? Så sov Alice och Saga här. 
Den här dagen har vart mindre kul... Har mått så dåligt :( vi vakna vid nio och då drog vi till donken. Satt där några timmar och efter de var Matthew, Sune och Alice här ett tag. Jag sov en stund och så, fy vad trött jag vart!! Helt slut... 
Dom drog iallafall allihopa vid två och då städade jag igenom hela lägenheten. Sen gick jag och köpte en kebbabrulle. Kom på att jag inte hade ätit sen frukosten igår vid tio. Och när jag kom på det blev jag väldigt hungrig!! Men har fortfarande inte ätit upp rullen. Efter jag hade ätit lite så har jag sovit typ tre timmar. Fruktansvärt trött!!! 

Nu ska jag nog gå och käpa något att dricka. Ha det bra allihopa! Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0