vill bara stanna här

 
Godkväll. Börjar med att bjuda på en bild som är med i min foto-utställning som innehåller bilder från Älgemon. Denna är en av mina absoluta favoriter! Den första morgon-solen en kall morgon med blank is på sjön och frost i vassen. Uderbart.
Där skulle jag vilja befinna mig just nu. Orkar inte med vardagen... Vill bara skita i allt nu. Alla uppsatser, inlämningar, prov, lärare och allting! 
Idag hade jag nationella i Engelska. Idag var det uppsats skrivning på 80 minuter. Den absoluta mardrömmen för mig kan man säga. Satt under hela provtiden med panik och tårar i ögonen, var så fruktansvärt nära att bryta ihop. Känner mig så värdelös. Under första halvtimmen fick jag ner 15 ord, säkert felstavat. Man skulle ha minst 250. Tillslut fick jag ner 250 ord, vet inte ens vad jag skrev.. Hann inte heller läsa igenom. 

Efter provet skulle jag inte börja fören 12.25, mentortid på fem minuter. Nästa lektion 14.10. Så jag gick hem efter provet och städade lite. Bestämde mig för att åka hem till Bullaren med 12 tåget, pallade inte vara kvar och ville bara hem! Fick även träffat några väldigt saknade lärare och vänner på Tanumskolan med, fick upp humört lite. 


Nu ikväll har jag tagit en lång proenad, sovit en stunt och kollat på tv bara. Ska fortsätta med det tills jag lägger mig. Är så trött. 

Vi hörs imorgon. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0