två morgon bilder

Bjuder på två morgon bilder från Historia-salen.

Godmorgon måndag. Ny vecka, ny ångest. 
Sitter på historia lektionen nu och skriver uppsats om förintelsen. Har skrivit lite grann och läst. Så himla otaggad! Men nu är jag iallafall på rätt bana. 
Har inte kunnat sova bra inatt, var så sjukt jävla varmt!! Jag har ju en loftsäng så jag sover ju uppe i taket, där det är som varmast i hela rummat. MYSIGT! Bilr ju inte bättre av att öppna fönstret heller när det är varmt ute också. Så de var ju inte så gött direkt.

Dagen bjuder bara på lektioner och sen matte plugg. Imorgon är det nationella i matte. I typ 4-5 timmar, hur faan ska det gå!? Fy så nervös jag är... 

Ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0