trött

 
Hej på er. -Vet att inlägget igår inte var så roligt, bröt bara ihop men det är ju så ibland. Just nu går bara ingenting som jag vill. Och det känns jobbigt just nu. Men jag får bita ihop och klara det sista i skolan nu. Snart är det sommarlov och jag kan få andas. Men fram tills dess kommer det kanske vara lite jobbigt.-
 
Sitter i skolan nu och har precis avslutat en svenska lektion på 1,5 timmar och nu ska jag påbörja en typ lika lång historia lektion. Men jag är så trött! Fått en förkylning på mig nu också eller något. Näsan rinner, huvudet dunkar och bara blä. Vill bara hem och sova! Somande faktiskt här på svenskan nu. Haha. La huvudet i handen och somnade kanske 5-10 min. Ni fattar hur trött jag är? 

Efter skolan ska jag kanske till Torp och träffa familjen. Det står skolavslutnings klädsel på listan till mig och små bröderna. 

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0