tjejkväll i Alingsås

Bilder från går-kvällen
 
Hej på er! Hoppas ni hade en bra Valborg igår :) Det hade iallafall jag! Åkte som sagt till Elin i Alingsås igår efter skolan med Emma och Maria. Kvällen spenderades med massor av prat och skratt! (såklart) God mat och en tur ner till Alingsås stad på kvällen för att kolla runt. Väldigt mysigt och kul hade vi! :) Och idag tänkte vi också gå runt i Alingsås lite, men det mesta ver stängt så vi tog pendeln till Göteborg för shopping där istället :) Blev tillslut bara jag och Elin när både Maria och Emma åkte hem tidigt. Men jag och Elin hade några jätte mysiga timmar! Strosade runt i affärer, åt god fika och pratade. Super mysigt har det vart! Kunde inte spenderat valborg och första maj bättre än såhär :)
 
Men nu är jag tillbaka i lägenheten igen har det tråkigt i vanlig ordning. Ska ta en låång promenad nu tänkte jag. Tänkte gå till strand-promenaden som är en brygga nere vid havet. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0