Tisdag

Gammal bild. 
 
Godkväll. Sitter och tar det lugnt framför tven. Pluggade hela eftermiddagen men vid åtta fick det vara nog. Har jobbat som en dåre med min redovisning tills imorgon! Nu står jag med problemet att jag tror det är för lång, haha att allt ska krångla :( Men jag har några timmar på mig imorgon att gå igenom det sista! Första lektionen börjar inte förens 12.20, otroligt skönt! 
Men det har allt var possetiva inslag i den här dagen faktiskt! Första lektionen fick jag reda på att jag får C som slutbetyg i matte!! Alltså samma som VG. Jag blev riktigt nöjd och förvånad. Trodde jag skulle få E eller högs D så C var en förvånande och glad överraskning. 
Sen har det ju vart riktigt fint väder nu på eftermiddagen! Så jag gick faktiskt ut på bakgården här och pluggade under solen i en timme, fick massor av energi! :) 

Ska fortsätta med mitt tv tittande nu och samla krafter inför imorgon. Imorgon ska jag plugga som en dåre inför provet i media på torsdag. Fyyy...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0