mamma längtan och trött som hell

Godkväll. 
Avslutade precis ett långt samtal med mamma, saknar faktiskt att bo hemma och träffa henne varje dag! Nu blir det samtal per telefon typ varannan dag eller mer sällan. Men det är även skönt att inte vara så täta hela tiden, det blir ju alltid roligare när vi ses på fredagen och hörs per telefon. Man uppsakattar familjen mer när man är ifrån dom mer. Men visst känns det annorlunda att sitta i en ensam lägenhet hela veckorna när man är van att iallafall ha familjen i samma hus. 

Herregud vad trött jag vart idag!! Först så somnade jag i en soffa på andra lektionen i typ 20 min eller något. Var jätte trött efter det! Och sen när skoldagen äntligen var slut så gick jag till studieverkstan för att plugga, men.. Somnade med huvudet i handen och var tvungen att gå hem. Väl hemma kollade jag lite på tv men somnade efter en stund och sov typ 2-3 timmar. 
Hahah hur fan ska man göra för att bli lite pigg!? Gick iallafall en PW efter min långa tupplur plus mat. Fy så illa jag mådde!! Ville bara lägga mig i diket och kräkas... Men! Jag kom hem tillslut. 

Nu ska jag kolla på tv och kanske somna, inte helt oväntat isåfall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0