tiden hoppar ur mina händer

 
Herregud! Det är snart ett år sen detta fotot togs. VART tog all tid vägen? Och det är lite konstigt. För även om det känns längesen jag stod i det där klassrummet så känns det även som om det var igår. Kusligt. Kusligt med tid som bara går och går. Eller snarare kutar ifrån mig...

Och nu innan kommande sommarlov känns det mest bara som panik, panik, panik att tiden går så fort!! Massor av uppsatser som inte är inne! Några prov, redovisningar och inlämningar på det. Och vad är det? 5 VECKOR kvar av terminen!??!! Hur fan ska jag hinna med allt? När allt jag orkar göra är att kolla på tv!? Åh herre min gud låt mig klara skolåret... 
 
Paniiiiik till tusen!!! Fy fy fy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0