the last day

Ett kollage med några uttagna bilder från min ena tumblr som ni hittar HÄR
 

Godmorgon. Vaknade för en liten stunde sen. Börjar inte fören 10.20 idag, vilket är skönt. Så ligger framför tven och ska snart göra frukost och göra mig iordning. 
Dagen kommer nog gå rätt fort tror jag. Och sen åker jag med tåget till mormor och morfar. Så ikväll blir det god mat (mormors mat är alltid god) och roligt sällskap i from av dom. Alltid lika trevligt att komma dit. Dom är alltid glade och man blir själv på bra humör. 
På torsdag blir det den treditionella marknaden, treditionellt med Evelina och kanske fler :) älskar marknad! Och sen på kvällen vankas det marknads dans och maaassor av skoj! Ser verkligen fram emot att ha roligt.

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0