Söndag

Bild från i sommras. 
 
Godag på er. Hoppas ni sovit bra och stratat dagen på ett bra sätt. Själv har jag då blivit störd flera gånger i min sömn... Vid fem i morse fick jag telefon samtal och grejer av nån som ville samtala lite, och sen vid tio kom mamma in och sa att jag skulle vakna men NEJ! Jag skulle bannemig sova! Sen började folk smälla i dörrarna och gapa.. Lika lätt att få en sovmorgon varje gång...! 
Men nu är jag vaken sen några timmar iallafall :) Tatt årets första moppe tur också. Har i uppdarg att vattna farfar och Anitas blommor i deras två hus nu när dom är i USA. Och orkade inte riktigt cykla.. Men! Moppen gick igång och allt gick bra :D Skönt!

Nu sitter jag jag här och funderar på om jag ska ta en PW? Ska på kalas klockan fem och måste duscha Så att håret blir bra innan, åh vad jobbigt!! Tror jag skiter i att gå ut idag, får gå extra långt i Uddevalla imorgon :)
 
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0