promenad i världsklass

 
Tog som sagt en powe walk förut. Gick strandpromenaden här i uddevalla nere vid havet bland annat. Så fint det är ute nu. Nu är det verkligen sommar! Helt underbart ♥

Skulle velat åka till Tanum ikväll och se på Tanumskolans Showbiz uppvisning, ni kanske mins vad det är? Var med där under alla mina tre år i högstadiet. Showbiz är en kurs man kan läsa på elevens val där man jobbar med att göra en show i slutet av varje termin. Man är blandade elever från varje årskurs som jobbar ihop med sång, teater, dans och annat showande, det var verkligen det roligaste jag någonsin gjort i skolan! Man var som en liten familj och alla kämpade verkligen för att få så bra shower som möjligt. 
Ikväll hade Tanumskolan uppvisning och jag MISSADE den! ville verkligen gå.. Men i brist på pengar och annat fick jag stanna i Uddevalla. Riktigt tråkigt... Ville verkligen se deras slutresultat. Men, men! Inget att göra något åt. 

Nu ska jag städa här så slipper jag göra det imorgon också kanske jag kommer med tidiga tåget hem. 
Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0