profile Picture

 
Godkväll. Sitter och försöker plugga matte, vilket känns helt meningslöst! Känner att det ändå kommer gå som det går. Hur mycket jag än pluggar så ja... Jag kollar mest på tv just nu. Och snapchatar, och redigerar lite liggande bilder vilket ledde till en ny profilbild på facebook. Ja jag gör allt som inte har med matte att göra! Haha... Dricker energi dricka gör jag med, vet inte hur smart det är i detta läget men jaja! 

Hoppas ni har en bättre kväll än mig! Imorgon väntar en massa av matte o provform och efter det en tur till Tanum och vårdcentralen. Ska kolla upp mitt knä, ta sista Gardasil sprutan och fråga om hjälp för mitt ansikte som är så förstört av finnar. På bilden ovan så försökte jag redigera bort det värsta, tyckte ju bilden var fin liksom... Mitt ansikte förstör varenda bild! Men hoppas jag lyckades på ett diskret sätt. Vill egentligen inte redigera bilder på det viset. Men jag vill heller inte visa upp ett prickigt ansikte med massor av err och finnar. Dom förstör verkligen min vardag och mitt liv, väldigt mycket. Så trött på dom!!!!

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0