nytt till gammalt

Två bilder jag gjort på ett skolarbete. Uppgiften var att gå ut och ta en bild och sen göra den gamal i photoshop. Spännande!

Hej på er. Idag går alla runt och säger ett det känns som måndag eftersom vi var lediga igår. Men jag tycker tvärt om det känns som fredag? Hm, konsigt. Trodde hela kvällen igår att det var torsdag, och fredag idag. Jaja, imorgon fredag ska jag hem till Bullaren iallafall! 
Dagen idag finns det inte så mycket att säga om tror jag. Haft två lektioner och nu har jag slutat. Sitter och väntar på att få skriva ut några bilder till en utställning jag ska ha. Bilderna föreställer fina Älgemon. Roligt roligt! Min första utställning bland annat, min första egna iallafall. 

Ha en bra Torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0