mors dag

Bilder från Grebbestad idag där vi tog ett litet stopp för att lägga i farmors & Lasses båt.
 

Godkväll. Hoppas att ni har haft en bra morsdag och att ni kramat om era kära mammor ordenkligt! 

Kvällen igår var helt okej. Tyävrr följde Evelina inte med, sjukt tråkigt!! Och jag hittade heller ingen förfest så lilla jag satt ensam hemma till klockan tio då dom felsta andra hade dragit sig till Crusaders. Var inte ens sugen på att dra dit men har jag betalat 150 kr så ville jag inte kasta det i sjön. Men kvällen blev väll roligare. Var allt kul att träffa alla och få dansa lite. Ångrade ju imorse när jag vaknade att jag hade skrikit så mycket på dansgolvet igår! MIn halv var todalt död och jag lät som en gammal gubbe typ. Men den är som tur är bättre nu. Haha. 
Satt hemma och skrev på uppsatser från jag vaknade tills vi åkte vid tre. Då åkte vi första till Grebbestad och satte i farmor och Lasses båt. Riktigt fint väder också. Blev allt några bilder i väntan. 
Sen åkte vi och åt middag på Rasta innn jag åkte in till stan.

Här är det ensamt som vanligt men det var väll tur det för jag har suttit i två timmar och bara skrivit på dessa jävla uppsatser. Hamnade ju efter så sjukt nu när jag vart krasslig och inte kunnta plugga lika mycket. Åååh låt bara kommande vecka gå FORT!!! 
 

Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0