monday morning

Lite snabba bilder från nu denna morgon. 

Godmorgon på er. Hoppas ni är taggade för en ny vecka, DE är iallafall inte jag... Åh kan knappt hålla ögonen öppna.. Kan bero på att jag inte käkat något än heller... Har ingen mat hemma alls :( får bli en mecka på skolan. 

Gårdagen var bra iallafall! Var ju på lite kalas. Firade mormor, lillebror och en kusin :) God mat, god tårta, goda skratt och gott sällskap :) Åkte in med moster och kusin Matilda till stan, dom stannade och kollade in min lägenhet. Sen åkte jag bort till Matilda och stanna där några timmar, mysigt! :) 

Nej nu måste jag nog rusa! Skulle vara på skolan tidigt idag för att jobba med lite arbeten. 

Hörs sen, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0